perjantai 29. toukokuuta 2009

Noniin, koittihan sitten se tämäkin aika. Mä olen alkanut syömään kahden edestä! Tosiasiassa syön vähemmän, kuin mitä ennen raskautta, mutta viime viikkoihin verrattuna mätän ruokaa napaani ihan älyttömiä määriä! Tänäänkin söin aamupalaksi 2 sämpylää! Ja ne tippuneet kilot on alkaneet löytää tiensä takaisin, mutta nyt olen huomannut myös syyn; alavatsa alkaa pömpöttää ihan eri tavalla! Ihanaa!

Pahoinvointi siis alkaa hellittää, mikä on aivan ihana asia! Jaksaa taas asioita ihan eri tavalla, ja uskaltaa lähteä pitemmiksikin pätkiksi muualle, kun ei tarvitse pelätä vatsalaukun tyhjennystä.

En muista, että oonko aiemmin maininnut, mutta oon myös huomannut yhden toisen jännittävän asian; kun vessahätä tulee, niin sitten on kanssa mentävä - mielellään samantien ja nopeasti! Olin yks päivä toimistolla laatimassa pääsihteerimme kanssa kevätraporttia, ja täysin kesken meidän keskustelun jouduin ponkasemaan ylös tuolilta ja huikkaamaan, että hetki vain! :D Onneksi oon Saaralle kertonut, niin se lähinnä naureskelee näille mun hetkilleni!

Enää muutama päivä seuraavaan ultraan! Maanantaina käydään eka neuvolassa lääkärillä, ja sitten iltapäivällä tosiaan päästään ultrailemaankin. Toivottavasti nyytti on kasvanut kiltisti ja kaikki on hyvin! Viikkoissakin ollaan edetty 12. viikolle, eli näinä hetkinä laskee keskenmenon todennäköisyys momentit ihan pikkuriikkisiksi, ja sitten voi lähes huokaista helpotuksesta. Ajattelin, että jos/kun maanantaina saadaan hyviä uutisia pikkusesta, niin täytyy päästä kyllä kauppaan ostamaan ensimmäinen vauva-asia. Haluan jotain muutakin konkreettista hypisteltävää, kuin nuo neuvolan paperit ja lehdykät, sekä tietysti meidän Pikku Viikkarin ensimmäinen ultrakuva!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti